.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ورود سازمان بازرسی مشخص شد ؛
جاماندن بیش از 92 هزار خانوار کمیته امدادی از کمک هزینه معیشتی!
شمال نیوز : حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند.....
جاماندن بیش از 92 هزار خانوار کمیته امدادی از کمک هزینه معیشتی!

شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کمک‌هزینه معیشتی به بیش از 92 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت نشده است که مقرر شده که از این ماه به لیست دریافت‌کنندگان اضافه شوند و معوقه ماه گذشته نیز به آنان پرداخت شود.

 

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: به‌عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از 92 هزار خانوار (‌157 هزار نفر) تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه معیشتی پرداخت نشده و با پیگیری‎هایی که داشتیم مقرر شد از این ماه به لیست دریافت‎کنندگان اضافه شوند و معوقه‌ ماه گذشته نیز به آنها پرداخت شود.

وی در خصوص نگرانی‌های مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد جمعیت اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به سازمان رسیده است هنوز برخی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که وزارت بهداشت در گذشته در راستای سیاست کنترل جمعیت انجام می‎داد، در برخی مراکز بهداشتی کماکان ادامه دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.